VEELGESTELDE VRAGEN OVER VERZENDING

Hebt u vragen over onze verzendmogelijkheden? U vindt uw antwoord op deze pagina.Neem contact op met onze klantendienst als u andere vragen hebt of feedback wilt geven.

Delivery

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Uw pakket zou binnen de hieronder vermelde werkdagen geleverd moet worden. Het kan echter gebeuren dat de verzending vertraging oploopt bij onze verzendpartner.

U kunt uw zending opvolgen via de trackinglink die u in een e-mail ontvangen hebt. Houd er rekening mee dat het 24-48 uur kan duren vooraleer de trackinginformatie bijgewerkt wordt. Met name rond het weekend kan het even duren vooraleer er een update verschijnt.

Als u voor de STANDAARDVERZENDING gekozen hebt, ontvangt u uw pakket meestal binnen:

Denemarken 1-3 werkdagen
Noorwegen 4-8 werkdagen
Zweden 2-5 werkdagen
Duitsland 1-4 werkdagen
Verenigd Koninkrijk 2-6 werkdagen
Finland 2-8 werkdagen
Frankrijk 2-6 werkdagen
Nederland 1-3 werkdagen
Europees vasteland 3-6 werkdagen
Noord-Amerika 5-12 werkdagen

 

Als u voor de SPOEDVERZENDING gekozen hebt, ontvangt u uw pakket meestal binnen:

Noord-Europa 1-3 werkdagen
Europees vasteland 1-3 werkdagen
Noord-Amerika 2-4 werkdagen
Azië 2-4 werkdagen
Rest van de wereld 2-4 werkdagen

 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Afhankelijk van de bestemming kan het 1-14 werkdagen duren vooraleer uw bestemming geleverd wordt. We danken u voor uw begrip. U kunt de status van uw zending opvolgen via de trackinglink.

Die link werd in een aparte e-mail naar u verzonden. Houd er rekening mee dat het 24-48 uur kan duren vooraleer de trackinginformatie bijgewerkt wordt.

ONDERNEEM DE VOLGENDE STAPPEN ALS U UW BESTELLING NA TIEN WERKDAGEN NOG STEEDS NIET ONTVANGEN HEBT:

  1. Controleer uw bestelbevestiging op mogelijke spelfouten in het adres.
  2. Neemcontact met ons opals u een fout in de adresgegevens gevonden hebt. De medewerkers van onze klantendienst helpen u graag verder en nemen contact op met onze verzendpartner om het probleem op te lossen.
  3. Laat het ons weten als onze verzendpartner uw pakket kwijt is geraakt of het in slechte staat heeft geleverd. We kunnen u dan een aantal alternatieven aanbieden.
Tot hoe laat kan ik mijn bestelling plaatsen?

Bent u een late beslisser? Geen probleem. Indien u uw bestelling voor 15.00 uur CET plaatst, vertrekt ze dezelfde dag nog uit ons magazijn. Het kan echter gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt.

Bestellingen die op vrijdag na 15.00 uur of tijdens het weekend geplaatst worden, zullen tijdens het weekend verpakt worden. Ze zullen meestal echter pas de volgende werkdag verzonden worden.

Hoeveel bedragen de transportkosten?

De transportkosten variëren per bestemming en per verzendmogelijkheid. Hieronder vindt u een overzicht van de geschatte standaardkosten.

Denemarken vanaf 3.00
Noorwegen vanaf 5.00
Zweden vanaf 5.00
Duitsland vanaf 5.00
Verenigd Koninkrijk vanaf €7.00
Finland vanaf €8.00
Frankrijk vanaf €8.00
Nederland vanaf €6.00
Europees vasteland vanaf €7.00
Noord-Amerika vanaf €9.00

 

SPOEDVERZENDING
De kosten voor een SPOEDVERZENDING variëren naargelang de bestemming en/of de grootte van de zending. De kosten worden tijdens het afrekenen getoond. De kosten beginnen vanaf $19.

GRATIS VERZENDING
We verzenden onze producten gratis naar de landen waar we een verzendpartner hebben. Indien we in uw land geen lokale partner hebben, kunnen we uw bestelling met DHL Express verzenden. Er wordt, afhankelijk van de regio, wel een extra kost aangerekend

De kosten voor de lokale douaneafhandeling worden niet gedekt door Lakrids by Bülow A/S.
Inspectietoeslagen, zoals voorafgaande kennisgeving volgens de BTA, worden evenmin gedekt.  

Bij vragen kunt u steeds contact opnemen met onze klantendienst via [email protected] 

Er ontbreekt iets in mijn pakket

Neem contact met ons op als er artikelen in uw pakket ontbreken. Vermeld steeds uw bestelnummer en de naam van de ontbrekende artikelen. We sturen u het ontbrekende artikel meteen op en brengen ons magazijn op de hoogte zodat het probleem niet meer zal voorvallen.

We verontschuldigen ons voor het mogelijke ongemak dat dit kan veroorzaken. We doen ons uiterste best om fouten tot een minimum te beperken.  

Ik heb gesmolten/beschadigde producten ontvangen

Neem contact met ons op indien u een pakket met gesmolten of beschadigde artikelen ontvangen hebt. Vermeld steeds de volgende gegevens:

  • Uw bestelnummer. U vindt dit nummer in de bevestigingsmail van uw bestelling. Het ziet er meestal als volgt uit: LBB000123456
  • Een foto van het product in beschadigde of gesmolten toestand of in een andere toestand waardoor het niet meer eetbaar is.

We zullen het probleem onderzoeken en bieden u verschillende oplossingen aan. U ontvangt bijvoorbeeld een tegoed of u kunt de bestelling opnieuw naar u laten verzenden. Alle kosten worden door ons gedekt.

Kan ik mijn bestelling naar mijn land verzenden?

We zouden onze producten graag naar elk mogelijk land in de wereld willen leveren maar dat is momenteel helaas niet mogelijk.

Dat heeft vooral te maken met verzend- en douanebeperkingen wereldwijd en/of temperatuurproblemen. Onze producten zijn zeer warmtegevoelig en uit het verleden is gebleken dat het te moeilijk is om onze producten naar bepaalde gebieden in de wereld te verzenden.

Bedankt voor uw begrip en bekijk in de toekomst zeker eens of we uw pakket met een spoedverzending kunnen versturen.

Bieden jullie gratis verzending aan?

Ja, we bieden inderdaad gratis verzending aan in de landen waar we een lokale verzendingspartner hebben. Indien we in uw land geen lokale partner hebben, kunnen we uw bestelling met DHL Express verzenden. Er wordt, afhankelijk van de regio, wel een extra kost aangerekend.

Krijg ik een trackingnummer van mijn bestelling?

Ja. Nadat we uw bestelling verzonden hebben, sturen we u een trackingnummer zodat u uw pakket kunt opvolgen.

Returns

Kan ik mijn pakket/product retourneren?

Indien uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed, dient u uiterlijk binnen veertien dagen na de levering contact met ons op te nemen. We aanvaarden enkel ongeopende producten. De kosten om het pakket terug te sturen, dienen door u betaald te worden. De kosten om het artikel opnieuw naar u op te sturen, nemen we graag op ons.

Stuur uw artikel terug naar:

Lakrids by Bülow A/S
Sydholmen 5
2650 Hvidovre
Denmark
ATT: Customer Support

Kan ik mijn bestellingen franco retourneren?

Unfortunately We kunnen uw producten helaas niet gratis terugsturen. Neem hier contact met ons op indien u uw bestelling wilt retourneren.

Ik heb een probleem met de kwaliteit van mijn producten

 

Neem contact op met [email protected] als u een vraag hebt over de kwaliteit, voedselveiligheid of een ander onderwerp.

NEEM CONTACT MET ONS OP

maandag - donderdag 08:00 - 15:30 CET, vrijdag 08:00 - 15:00 CET

BEL ONS

Om snel geholpen te worden. Wachttijd is mogelijk.

EMAIL ONS

We zullen binnen 2 – 7 werkdagen bij u terugkomen

BERICHT ONS

Meestal beantwoorden wij u binnen een paar uur

SCHRIJF ONS

Lakrids by Bülow
Sydholmen 5
2650 Hvidovre
Danmark

Uw product toevoegen
{{currentItem.AddedQuantity}} Artikel(en) toegevoegd aan winkelwagen
{{currentItem.CartObject.ProductName}}
{{currentItem.CartObject.Description}} {{currentItem.CartObject.FormattedTotal}} {{currentItem.CartObject.FormattedTotal}}
Winkelwagen subtotaal {{basket.FormattedProductsTotal}}
Ga naar winkelwagen Verder winkelen
Product verwijderd uit mandje